Селищна рада оголошує конкурс на створення туристичного бренду Кирилівки

Створення та затвердження бренду буде проходити на конкурсній основі. Для організації та проведення Конкурсу, а також оголошення його результатів, розпорядженням селищного голови створена та затверджена спеціальна конкурсна комісія.

Для створення позитивного туристичного іміджу громади в Україні та за кордоном, промоцію культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу громади Кирилівська селищна рада разом із КЗ «Центр культури, дозвілля та мистецької освіти Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області» вирішили оголосити конкурс на створення  туристичного бренду  Кирилівки. Він буде використовуватися в рекламних, промоційних та інших заходах, пов’язаних з усіма сферами діяльності нашої громади.

У конкурсі можуть брати участь як фізичні, так і юридичні особи. Конкурсанти повинні розробити та надати на розгляд комісії туристичний логотип та символіку, які, до речі, не замінюють офіційну символіку громади (гімн, герб і прапор). Конкурсні роботи повинні містити графічне зображення бренду, специфікації кольорів, авторські пояснення щодо виконання логотипу, а також супроводжуватися заявою, підписаною автором роботи, про те, що він (вона) у разі перемоги даної конкурсної роботи передає права інтелектуальної власності на конкурсну роботу організатору конкурсу (Кирилівській селищній раді) і дає дозвіл на вільне використання його в рекламно-інформаційних та промоцій них цілях.

Бренд повинен бути унікальним, лаконічним та передавати ключову характеристику Кирилівки, ідентифікувати її в інформаційному просторі на регіональному, національному та міжнародному рівнях, створювати позитивний туристичний імідж громади при проведенні публічних заходів, виставок, фестивалів тощо. Графічне зображення повинне являти собою логотип, що асоціюється з історією, культурою та традиціями Кирилівки, спрямований на підвищення духу патріотизму, любові жителів до Кирилівки, формування духовності, виховання молодого покоління в дусі поваги до історії, народних традицій, звичаїв тощо.

Проект логотипу повинен супроводжуватись описом та бути придатний для використання та нанесення на різноманітних предметах, матеріалах, наприклад, друкованих виданнях, сувенірній продукції (папір, картон, скло, дерево, метал), кераміці, фото-, відеоматеріалах, вивісках, веб-ресурсах тощо. На конкурс логотипів не допускається подання зображення, права інтелектуальної власності, на які (елементи яких) належать іншим особам.

Конкурс проводиться в два етапи: прийом заявок і конкурсних робіт, засідання конкурсної комісії та відбір переможця. Конкурсна робота, яка набрала найбільшу кількість голосів вважається переможцем.

Переможець конкурсу отримує диплом та подарунок від Кирилівської селищної ради. Після оголошення переможця його робота стає власністю Кирилівської об’єднаної територіальної громади. Право щодо використання логотипу автора-переможця Конкурсу передається Кирилівській об’єднаній територіальній громаді та організаторам Конкурсу.

Конкурсні роботи надсилаються або подаються на розгляд в електронному та друкованому вигляді з 15 березня по 15квітня 2019 року за адресою: 72564 смт. Кирилівка, проспект Азовський 8 або на електронну адресу kirillovkakultura@gmail.com з поміткою «Конкурс на кращий туристичний бренд».

Більш докладну інформацію про проведення конкурсу та подання конкурсних робіт можна дізнатися безпосередньо у директора КЗ «Центр культури, дозвілля та мистецької освіти Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області» Світлани Миколаївни Шиян за телефоном 067-109-03-65 або за посиланням  krlk.gov.ua/plan-roboti/konkursni-propozycii 

Поділитися новиною в соцмережах:

Може бути цікаво: