Учні громади здивували викладачів своїм знанням фізики

В Атманайській ЗОШ І- ІІІ ступенів 7 березня відбулося традиційне свято науки.

В школі вже давно склалася традиція: 11 років поспіль учні старших класів захищають власні дослідницькі проекти. З 2008 року був започаткований урок демонстрації власних інтелектуальних, практичних і дослідницьких навичок і вмінь учнів.

Цей урок, до якого учні готувалися , з нетерпінням чекали, хвилювалися, раділи, а найголовніше цікавилися і заглядали в таємничий світ дослідів та експерименту. Як завжди на святі науки є гості: учні 9 класу які набирають досвіду, учні 11 класу які пройшли цей етап минулого року, батьки учнів 10 класу, бо саме їх діти демонструють власні проекти, вчителі, які є складом журі.

Щорічно оцінює роботи дітей директор школи Бражко Л.І, бібліотекар Шостак С.С. і класний керівник цьогорічних «дослідників» Орманжи О.О. Журі досталася кропітка і важлива місія — потрібно оцінити кожну роботу за критеріями: захоплення темою, оформлення і зміст презентації, усний виступ — володіння аудиторією, демонстрація досліду, показ власної тематичної газети, відео кліпу і візитівки. Різноманіття дослідів, висновків, переплетіння знань з різних навчальних предметів: фізики, хімії, біології, географії, інформатики, математики, музики, технології, української мови, літератури, історії демонстрували учні на цьогорічному святі науки.

Усі з захопленням спостерігали за утворенням воронки «смерчу», який виконала Боброва Карина. Зацікавила присутніх «лаво-лампа» Горголи Ані, яскраві досліди з отримання слайму Садикової Діани та експериментів з неньютонівською рідиною, які продемонструвала Волкова Катерина. Сідунова Варя довела не можливе — вогонь горить у воді! Овечко Юрій підготував багато різноманітних дослідів з дослідження властивостей води.

Гості та журі спостерігали як «розцвітають» паперові квіти на воді, як швидко зібрати розлиту воду, яскраві досліді дифузії та багато іншого.

— Нам є чим пишатися, дітьми, роботою та допомогою, яку створюємо ми – дорослі, на перших кроках до науки і дорослого життя. Перегортаючи сторінки історії з уроків – захисту дослідницьких робіт учнів нашої школи, я усвідомила, що кожен рік діти креативне та з бажанням вибирають і працюють над проектами і навіть жодного разу не повторювалися, — каже вчитель Атманайської ЗОШ І-ІІІ ст. вищої категорії ,вчитель — методист Галина Карабут. — Ми досліджували мелодії і звуки, рибний світ Утлюкського лиману, «реанімували» економлампочки, отримували і досліджували «живу» і « мертву» воду, пропонували альтернативні джерела енергії, слідкували за впливом на рослини магнітного поля, вирощували кристали і навіть «цукрове дерево», отримували «гарячий лід», демонстрували «виверження вулкану», розраховували скільки за шкільне життя учні витрачають олівців (дерев)? та багато іншого.

Самі учні-спостерігачі, по закінченні захисту проектів, висловлювали свої емоції фразами: «Ми не вчилися, ми жили цим!», «Чекаю наступний рік, щоб спробувати теж зробити проект», «Мені сподобалося, я вдома буду продовжувати…». Такі уроки є прикладом Нової Української Школи, де учні навчаються, отримують знання без догматичності і напруженості, а легко — з бажанням і відповідальністю, де вчитель відіграє важливу роль – наставника, друга, порадника. Викладачі Атманайської ЗОШ І-ІІІ ст. побажали після проведення відкритого уроку успіхів на великому життєвому шляху, шляху пізнання світу, шляху помилок і перемог.

Поділитися новиною в соцмережах: