В Охрімівській ЗОШ відбувся географічний семінар з вікториною

На базі Охрімівської ЗОШ І-ІІІ ст. 28 листопада відбувся семінар вчителів географії з теми «Забезпечення наскрізного застосування ІКТ у викладанні географії як складової реалізації завдань Концепції НУШ».

На семінар були запрошені: Наталя Федорова – спеціаліст відділу освіти та молоді, Олена Гладка — методист історично — природничої платформи, Юрій Шостак — вчитель географії Азовської ЗОШ І-ІІІ ст., Олександр Орманжи — вчитель географії Атманайської ЗОШ І-ІІІ ст..

Педагоги відвідали вікторину «За одну годину навколо світу», яку підготувала та провела Анжела Петухова — вчитель географії Охрімівської ЗОШ .

У заході  взяли участь 4 команди по 5 учнів (7-11 класів), які були сформовані методом жеребкування.  Після першого завдання «Шифрувальник» встановили порядок вибору наступних завдань.

В ході вікторини команди працювали за комп’ютером (складали пазли материків), а потім давали характеристику за наведеним планом. Відповідали на запитання, обираючи за кольором від 1 до 3 балів.

У завданні «Я хочу додому» повертали географічні об’єкти на материк, з використанням SMART- дошки. Вставляли пропушені слова у речення за допомогою гаджетів. Відгадували назви та місце проживання тварин. Грали в гру «Крокодил», відгадуючи географічні терміни.

По закінченню були підраховані фішки кожною командою і за допомогою QR-кодів учні сказали побажання один одному. Вікторина пройшла в теплій, дружній атмосфері отримали велике задоволення від спілкування як дорослі так і діти.

Після заходу  вчителі поділились власним досвідом по впровадженню  та використанню  різних форм  активізації пізнавальної та науково — практичної діяльності учнів на уроках та в позаурочний час, а також проаналізували олімпіадні завдання ІІ туру.

Наталя Федорова розповіла про одне з найголовніших питань, яке намагається вирішити нова реформа – це об’єм домашнього завдання.

За словами Наталі Михайлівни:- «Від обсягу  домашнього завдання залежить якість його виконання і мотивація учнів. Якщо підходити до домашніх завдань розумно, вони можуть бути у вигляді проєкту, показу теми з іншого боку, знаходження матеріалу не в підручнику, написання твору або придумування ігри. Основні цілі роботи учнів удома: закріпити, поглибити, розширити, систематизувати знання та вміння з предмету».

На завершення гості подякували вчителю за підготовку, організацію та проведення вікторини, побажали творчого натхнення, успіхів в роботі та міцного здоров’я.

Поділитися новиною в соцмережах:

Може бути цікаво: