Знання про іменник закріпили на семінарі-практикумі

Відкритий урок на тему «Закріплення знань про іменник ( Сountable or uncountable food nouns)» провели у Кирилівській ЗОШ – С I ступеня «Золота рибка».

Стрімкий розвиток суспільства, збільшення обсягів нової інформації потребують від школи високоосвічених, всебічно розвинених учнів з розвиненими творчими здібностями, котрі здатні до активного, самостійного, креативного, творчого мислення. Тому сучасна педагогіка становить перед вчителями суспільну задачу – створення для дітей відповідного навчального середовища, здатного забезпечити умови здобуття освіти, надання можливості кожній особистості реалізувати свої нахили, потреби та здібності; формування творчої, освіченої, всебічно розвиненої особистості. Таким чином вчителі повинні дбати про вдосконалення форм і методів навчання. Для цього постійно вдосконалюють методику проведення класичного уроку, в результаті чого в навчальний процес впроваджуються нестандартні уроки. Нестандартний урок — це імпровізоване навчальне заняття, що має нетрадиційну структуру. Тому такі уроки найбільше подобаються учням, викликають у них творчий інтерес, стимулюють активність дітей.

14 лютого  вчителі Волкова Тетяна  та Грищенко Олена  запросили у Кирилівську ЗОШ – С I ступеня «Золота рибка » саме на такий  відкритий урок : «Закріплення знань про іменник ( Сountable or uncountable food nouns)».  Учні   завітали до віртуальних  квест кімнат, подорожували Космосом та вправно виконували  всі завдання як українською так і англійською мовами.

Під час нестандартних уроків учні добре вчаться, люблять і вміють самостійно працювати, успішно опановують знання. Вчитель вміло й ефективно керує процесами засвоєння і застосування знань. Такі уроки розвивають мислення і мовлення школярів, їхню увагу, пам’ять, спостережливість, кмітливість, ініціативу, самостійність, наполегливість, працьовитість, чуйне, уважне ставлення одне до одного та багато інших позитивних якостей особистості, які так важливо закладати якомога раніше.  Під час такої організації роботи вчителю надається спрямовуюча, керуюча роль, а діти вчаться.

Семінар-практикум став показником успішного впровадження та реалізації Концепції Нової української школи у 3 класі Кирилівської ї ЗОШ-С  І- ступеня «Золота рибка»,  де панує співпраця керівництва закладу освіти та  педагогічного колективу.  А результатом їх співпраці є задоволені та успішні учні.

Поділитися новиною в соцмережах:

Може бути цікаво: