У Кирилівці буде подовжений курортний сезон та впроваджені нові туристичні продукти

Для представників малого бізнесу Кирилівки та Мелітополя за сприяння Проєкту USAID “Економічна підтримка Східної України” пройшов п’ятиденний тренінг зі створення туристичного продукту.

Участь у тренінгу взяли тридцять людей – власники приватних садиб, мініготелів, пансіонатів, представники розважальних центрів – аквапарку, дельфінарію, місцевих парків, представники органів місцевого самоврядування.

— Ми навчалися з учасниками працювати в кооперації, адже успішність будь-якого туристичного регіону залежить саме від цього. Мета цього тренінгу — створити три тренувальні туристичні продукти, згодом учасники зможуть самі розробити щось нове і презентувати туристичним операторам України, — сказав тренер, консультант з розвитку туризму Проєкту USAID Олександр Лієв.

Під час онлайн навчання представники турбізнесу Кирилівки та Мелітополя мали створити туристичний актив і напрацювати нові цікаві ідеї зі створення туристичного продукту.

— Основною метою діяльності нашого Проєкту у сфері туризму є створення єдиного туристичного бренду і єдиного конкурентоспроможного турпродукту Приазов’я. Кирилівка є одним з наших стратегічних напрямків. Зараз цей Азовський курорт потерпає, у першу чергу, від дуже короткотривалого сезону, а це лише 50-55 днів на рік. Наші тренінги допомогають місцевим підприємцям створити такі турпродукти, які сприятимуть збільшенню тривалості сезону на 15-30 днів. Економічний ефект від цього — підвищення прибутковості до 30%. У середній перспективі Кирилівка надаватиме туристичні послуги протягом всього року, — каже керівник туристичного напрямку Проєкту USAID Олександр Файнін.

Тренінг тривав з 26 до 29 травня. Навчання передбачало перегляд відеолекцій, також учасники об’єдналися онлайн у мікрогрупи і напрацьовували нові ідеї. Владу Кирилівської ОТГ у тренінгу представляла перший заступник кирилівського селищного голови Марина Логінова. Окрім онлайн зустрічей тренер та учасники тренінгу взяли участь у навчаннях у Кирилівці у рок-отелі «Клеопатра». За словами Марини Василівни, учасники почерпнули багато корисної інформації та знань для свого бізнесу від Олександра Лієва.

До кінця тренінгу дійшли декілька представників місцевого курортного бізнесу. Саме із цими курортними осередками Кирилівки місцева влада буде працювати далі щодо впровадження нових туристичних продуктів.

— Подовження термінів курортного сезону надасть цим підприємцям можливості у розвитку бізнесу. На мою думку, курортні заклади Кирилівки можуть надавати не тільки послуги пов’язані із літнім відпочинком на морі, а й працювати по іншим різноманітним курортним продуктам, — запевняє Марина Логінова. — Саме тим, хто брав активну участь у тренінгу та дійшов до його кінця селищна рада буде допомагати впроваджувати ці два туристичних продукти, які вони розробили під час тренінгу, а USAID надасть кошти на рекламу цих суб’єктів курортного бізнесу Кирилівки, які будуть працювати за новими програмами. Зі свого боку від усієї Кирилівської громади я висловлюю велику подяку проєкту USAID «Економічна підтримка східної України» за організацію тренінгу. Особлива подяка неперевершеному тренеру з розвитку туризму Олександру Лієву та чудовому керівнику туристичного напрямку проєкту USAID Олександру Файніну! Завдячуючи участі в тренінгу, туристичний актив Кирилівки зміг сформувати найважливіші цілі розвитку туризму на території, навчився готувати якісний та цікавий туристичний продукт, орієнтований на споживача, а головне — побачити реальні перспективи розширення рамок туристичного сезону в Кирилівці.

Нагадаємо, грантова та освітня допомога підприємцям на Сході України надається Проєктом USAID в рамках інформаційної кампанії «Схід економічних можливостей». Кампанія покликана привернути увагу всієї України до потреб і можливостей Сходу, адже ще ніколи у регіоні не було стільки ініціатив, покликаних покращити рівень життя населення, розвивати бізнес у перспективних галузях економіки, відновлювати інфраструктуру. Ще ніколи не було стільки проєктів, готових залучати інвестиції та допомагати стати регіону сильним, креативним та привабливим для роботи й життя.

Поділитися новиною в соцмережах:

Може бути цікаво: