2021
08.12.2021
22.11.2021
Оголошення про перереєстрацію осіб, які перебувають на квартирному обліку, що потребують поліпшення житлових умов та надання їм житлових приміщень.
Відповідно до «Правил обліку громадян, що потребують поліпшення житлових умов та надання їм житлових приміщень» кожного року громадяни, які знаходяться на квартирному обліку та потребують поліпшення житлових умов, повинні пройти перереєстрацію квартирного обліку.
Відтак громадяни, які до кінця року не пройдуть перереєстрацію квартирного обліку, до Єдиного державного реєстру внесені не будуть, та відповідно до вимог Житлового Кодексу України не вважатимуться такими, що потребують покращення житлових умов.
Отже, особи, які бажають залишитись на квартирному обліку, до 31 грудня 2021 року мають подати до Юридичного сектору Кирилівської селищної ради необхідні документи, а саме :
- Довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію всіх членів см’ї, які перебувають на квартирному обліку;
- Копії паспортів (1,2 та всі сторінки реєстрації) черговика та дорослих членів сім’ї;
- Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номеру всіх членів сім’ї, в т.ч. неповнолітніх дітей;
- Довідки з місця роботи (навчання) черговика та дорослих членів сім’ї, копії пенсійного посвідчення;
- Копія свідоцтв про одруження та/або народження дітей та інші документи, які засвідчать зміни у складі сім’ї;
- Копії документів, які дають право на включення черговика у пільгову чергу, завірені у встановленому порядку;
- Інформаційна довідка або витяг з Єдиного державного реєстру про відсутність/наявність нерухомого майна (усіх членів сім’ї).
Документи подаються за адресою: Запорізька область, Якимівський район, смт.Кирилівка, вул. Приморський бульвар, 1, каб.№3 (2 поверх) – Юридичний сектор Кирилівської селищної ради.
27.05.2021 р.
Оголошення про результати конкурсного відбору на заміщення вакантної посади директора комунального закладу Атманайської ЗОШ І-ІІІ ст. та Охрімівської ЗОШ І-ІІІ ст. Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області.
За результатами конкурсного відбору, проведеного 25.05.2021 р, конкурсною комісією одноголосно визнана переможцем на заміщення вакантної посади директора комунальної установи Атманайської ЗОШ І-ІІІ ст. — Лідію Іванівну Бражко та переможцем на заміщення вакантної посади директора комунальної установи Охрімівської ЗОШ І-ІІІ ст. – Людмилу Миколаївну Усольцеву .
21.05.2021 р.
За результатами засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на заміщення посади директора Атманайськоі ЗОШ І-ІІІ ст Кирилівської селищної ради, яке відбулося 25.05.2021 року, до участі в конкурсі допущено:
Бражко Лідію Іванівну
Конкурсний відбір розпочнеться 25 .05.2021 року о 14.00 год в залі засідань Кирилівської селищної ради.
За результатами засідання конкурсної комісії з проведення конкурсу на заміщення посади директора Охрімівської ЗОШ І-ІІІ ст Кирилівської селищної ради,яке відбулося25.05.2021 року, до участі в конкурсі допущено:
Чижиковську Тетяну Валентинівну , Усольцеву Людмилу Миколаївну.
Конкурсний відбір розпочнеться 25.05.2021 року о 14.00 год в залі засідань Кирилівської селищної ради.
09.04.2021 р.
Повідомлення
про оприлюднення проекту регуляторного акту – проекту рішення Кирилівської селищної ради
«Про визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб Кирилівської селищної ради»
Відповідно до ст. 9, ст. 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» виконавчий комітет Кирилівської селищної ради повідомляє про оприлюднення проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу проекту рішення Кирилівської селищної ради «Про визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб Кирилівської селищної ради » на офіційному сайті krlk.gov.ua
Даний проект розроблений з метою врегулювання правовідносин між Кирилівською селищною радою та суб’єктами господарювання та наповнення дохідної частини бюджету територіальної громади на виконання власних повноважень.
Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об̕ єднань приймаються протягом одного місяця з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу у письмовій формі.
Поштова адреса розробника проекту регуляторного акта, до якого надсилаються зауваження та пропозиції: виконком Кирилівської селищної ради, 72563, смт.Кирилівка, вул. Приморський бульвар, 1, Якимівського р-ну, Запорізької обл..; e-mail: «kirillovka-rada@i.ua»
19.03.2021 р.
ПОВІДОМЛЕННЯ
про оприлюднення проектів регуляторного акта — проектів рішень сесій
— «Про встановлення єдиного податку на території Кирилівської територіальної громади»
-«Про встановлення ставок та пільг зі сплати земельного податку на території Кирилівської територіальної громади Запорізької області»
— «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для об’єктів житлової та нежитлової нерухомості на території Кирилівської територіальної громади Якимівського району Запорізької області»
— «Про встановлення транспортного податку на території Кирилівської територіальної громади Якимівського району Запорізької області»
— «Про встановлення туристичного збору на території Кирилівської територіальної громади Якимівського району Запорізької області»
Проекти регуляторного акта — рішення сесій
— «Про встановлення єдиного податку на території Кирилівської територіальної громади»
-«Про встановлення ставок та пільг зі сплати земельного податку на території Кирилівської територіальної громади Запорізької області»
— «Про встановлення податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для об’єктів житлової та нежитлової нерухомості на території Кирилівської територіальної громади Якимівського району Запорізької області»
— «Про встановлення транспортного податку на території Кирилівської територіальної громади Якимівського району Запорізької області»
— «Про встановлення туристичного збору на території Кирилівської територіальної громади Якимівського району Запорізької області»
Розробник проектів – Виконавчий комітет Кирилівської селищної ради.
Мета проектів — встановлення на території Кирилівської селищної ради місцевих податків та зборів у відповідності до Податкового кодексу України та з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Пропозиції та зауваження приймаються розробником проекту в письмовій формі за поштовою адресою: 72563, смт. Кирилівка, вул. Приморський бульвар, 1;
Строк отримання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить 1 (один) місяць з дня його оприлюднення . на офіційному веб-сайті Кирилівської селищної ради « kirillovka-rada@i.ua».
З проектом рішення та аналізом регуляторного впливу можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Кирилівської селищної ради «kirillovka-rada@i.ua» в рубриці “Регуляторні документи” .
17.03.2021 р.
25.02.2021 р.
23.02.2021 р.
12.02.2021 р.
01.02.2021 р.
2020
13.11.2020
Повідомлення про оприлюднення документа державного планування
та звіту про стратегічну екологічну оцінку, а також про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у містобудівній документації«Генеральний планта план зонування (зонінг) смт. Кирилівка Мелітопольського району Запорізької області»
1.Повна назва документа державного планування, що пропонується, та стислий виклад його змісту:
«Генеральний план та план зонування (зонінг) смт. Кирилівка Мелітопольського району Запорізької області» та його звіт про стратегічну екологічну оцінку.
Розроблений на підставі рішення Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області від 06.12.2019р. № 4 «Про розроблення містобудівної документації Генерального плану та плану зонування (зонінгу) смт. Кирилівка та визнанням таким, що втратило чинність рішення сесії Кирилівської селищної ради» та рішення Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області від 17.03.2020р. № 5 «Про внесення змін в рішення сесії Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області № 4від 06.12.2019р.»
Розробка Генерального плану смт. Кирилівка виникла з метою впорядкування території населеного пункту, визначення функціонально-планувальної структури (зонування території), меж прибережно-захисних смуг Азовського узбережжя, оцінки природно-ресурсного потенціалу, а також із змінами, які відбуваються соціально-економічній діяльності країни, та управлінні територіального розвитку селища.
Основні техніко-економічні показники:
Ч.ч. | Назва показника | Одиниця виміру | Існуючий стан | Етап 15-20 р. |
1 | НАСЕЛЕННЯ | тис. осіб | 3,510 | 7,741 |
2 | ТЕРИТОРІЯ В МЕЖАХ НАСЕЛЕНОГО ПУНКТУ, ВСЬОГО: | га | 1654,28 | 1654,28 |
— у тому числі: житлової забудови, всього | » | 371,88 | 382,74 | |
— садибної | » | 367,71 | 378,54 | |
— блокованої | » | 1,34 | 1,38 | |
— багатоквартирної | » | 2,83 | 2,82 | |
Громадської забудови, всього | » | 55,08 | 55,42 | |
Комунальної, всього | » | 3,61 | 5,61 | |
Транспортної інфраструктури, всього | » | 44,48 | 65,06 | |
— у тому числі вулично-дорожньої мережі | » | 41,00 | 60,00 | |
— зовнішнього транспорту | » | 3,48 | 5,06 | |
Ландшафтно-рекреаційної та озелененої, всього | » | 277,38 | 245,53 | |
— у тому числі зелених насаджень загального користування | » | 276,60 | 219,91 | |
— об’єкти озеленення (парки, сквери) | » | — | 15,82 | |
— зелених насаджень спеціального призначення | » | 0,78 | 9,8 | |
Рекреаційного призначення, всього | » | 469,41 | 527,59 | |
Оздоровчого призначення, всього | » | 53,71 | 162,60 | |
Сільськогосподарських угідь | » | 284,35 | 127,85 | |
Кладовищ, всього | » | 5,00 | 5,00 | |
Інші території | » | 89,38 | 76,88 | |
3 | ЖИТЛОВИЙ ФОНД, ВСЬОГО | тис. м2 | 26,04 | 38,13 |
кільк. кв. | 1036 | 2245 | ||
Розподіл житлового фонду за видами забудови | ||||
— садибна | кільк. кв | 1,036 | 2,245 | |
Середня житлова забезпеченість населення загальною площею | м2/чол. | 74,19 | 49,25 | |
4 | НОВЕ ЖИТЛОВЕ БУДІВНИЦТВО, ВСЬОГО | |||
— одноквартирне садибне | кільк. кв | — | 99 | |
5 | ОБ’ЄКТИ ГРОМАДСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ: | |||
— дитячі дошкільні заклади, всього | тис. місць | 0,140 | 0,200 | |
— загальноосвітні школи, всього | » | 0,445 | 0,445 | |
— ФАП, всього | » | 1 | 1 | |
— аптека, всього | » | 4 | 4 | |
6 | ВУЛИЧНО-ДОРОЖНЯ МЕРЕЖА ТА ТРАНСПОРТ НАСЕЛЕНОГО ПУНКТУ | |||
Довжина вулиць і доріг, всього | км | 82,0 | 85,7 | |
— для селищних вулиць і доріг усіх категорій | » | 82,0 | 85,7 | |
7 | ІНЖЕНЕРНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ | |||
Водопостачання | ||||
— сумарний відпуск води | м3/добу | — | 1053 | |
Каналізація | ||||
— загальне надходження стічних вод | » | — | 737,1 | |
Електропостачання | ||||
— потужність джерел покриття електронавантаження | кВт | — | 4417 | |
8 | САНІТАРНЕ ОЧИЩЕННЯ ТЕРИТОРІЇ | |||
Звалища | ||||
— кількість | одиниць | 1 | 1 |
- Орган, що прийматиме рішення про затвердження документа державного планування, а також відомості про замовника та розробника містобудівної документації:
Кирилівська селищна рада Мелітопольського району Запорізької області.
- Передбачувана процедура громадського обговорення, у тому числі:
1) Дата початку та строки здійснення процедури:
Громадське обговорення починаєтьсяз 20.11.2020 р. і триває до 21.12.2020 р. включно;
2) Способи участі громадськості (надання письмових зауважень і пропозицій, громадські слухання тощо)
Громадськість в межах строку громадського обговорення має право подати в письмовій формі, в тому числі в електронному вигляді, зауваження та пропозиції до документа державного планування та його звіту про стратегічну екологічну оцінку до Кирилівської селищної ради на адресу: 72563, Запорізька область,Мелітопольського район, смт. Кирилівка, вул. Приморський бульвар, 1, у тому числі на в електронному виглядіe—mail: kirillovkaarhv@ukr.net. Письмові пропозиції подаються під час громадського обговорення фізичними особами із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові, місця проживання, скріпленіособистим підписом. Юридичні особи подають пропозиції і зазначенням найменування та місцезнаходження юридичної особи. Анонімні пропозиції (зауваження) і пропозиції, подані після встановленого строку, не розглядаються.
Пропозиції (зауваження) можуть подаватися в письмовій та/або усній формі під час громадських слухань із внесенням їх до протоколу громадських слухань;
3) Дата, час і місце проведення запланованих громадських слухань:
Проведення громадських слухань щодо містобудівної документації та звіту про його стратегічну екологічну оцінку заплановано на21.12.2020 року в приміщенні актового залу заадресою: 72563, Запорізька область,Мелітопольський район, смт. Кирилівка, проспект Азовський, 8 (Кирилівський СБК №2).
4) Орган від якого можна отримати інформацію та адресу, за якою можна ознайомитися з документом державного планування та його звітом про стратегічну екологічну оцінку та екологічною інформацією, у тому числі пов’язаною зі здоров’ям населення, що стосується документа державного планування:
Детально ознайомитися із матеріалами містобудівною документацією та звітом про стратегічну екологічну оцінку та екологічною інформацією, що стосується до містобудівної документації громадяни мають змогу на веб-сайті Кирилівської селищної ради: https://krlk.gov.ua/2020/11/uvaga-ogoloshennya-7.htmlабоособистоза адресою:Запорізька областьМелітопольський район смт. Кирилівка, вулиця Приморський бульвар, 1, Кирилівська селищна рада ІІ поверх кабінет № 5,відділ містобудування, архітектури та благоустрою Кирилівської селищної ради.
5) Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, поштова та електронна адреси та строки подання зауважень і пропозицій:
Зауваження і пропозиції подаються до Кирилівської селищної радиМелітопольського району Запорізької області, за поштовою адресою: 72563, смт. Кирилівка, Мелітопольський р-н, Запорізька обл., вул. Приморський бульвар, 1; електронна адреса: kirillovka_arhv@ukr.net;
строки подання зауважень і пропозицій: з 20 листопада 2020 року до 21 грудня 2020 року включно.Анонімні пропозиції (зауваження) і пропозиції, подані після встановленого строку, не розлядаються;
6) місцезнаходження наявної екологічної інформації, у тому числі пов’язаної зі здоров’ям населення, що стосується документа державного планування:
72563 Запорізька область Мелітопольський районсмт. Кирилівка, вулицяПриморський бульвар, 1, Кирилівська селищна рада.
- Необхідність проведення транскордонних консультацій щодо проекту документа державного планування:
Відсутня, транскордонні консультації щодо зазначеного проєкту документа державного планування не проводиться.
Голова Кирилівської селищної ради Іван МАЛЄЄВ
25.06.2020
25.05.2020
Кирилівське ВП Мелітопольського ВП ГУНП в Запорізькій області повідомляє:
Працівниками Кирилівського ВП Мелітопольського ВП ГУНП в Запорізькій області було направлено до суду кримінальне провадження у відношенні особи, раніше засудженої за вчинення корисливих злочинів, який скоїв крадіжку в с. Охрімівка з продовольчого магазину, речові докази вилучено, даний злочин кваліфікується за ч.3 ст. 185 Кримінального Кодексу України, а санкція якої передбачає покарання у вигляді позбавлення волі від 3 до 6 років.
21.05.2020
До уваги споживачів!!!
Інформація про наміри КП»Жилкомсервіс« Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області здійснити зміну діючих тарифів
ПОВІДОМЛЕННЯ
КП «Жилкомсервіс» інформує про намір здійснити зміну діючих тарифів на послуги з водопостачання та встановити тарифи на послуги з водопостачання
На виконання наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018 №130 «Про затвердження Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності», КП «Жилкомсервіс» інформує про намір здійснити зміну тарифів на послуги в наступних розмірах (з урахуванням податку на додану вартість):
ВОДОПОСТАЧАННЯ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ – 22,14грн/м³
ВОДОПОСТАЧАННЯ ДЛЯ БЮДЖЕТНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ – 32,17 грн/м³
ВОДОПОСТАЧАННЯ ДЛЯ ІНШИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ – 42,11 грн/м³
Показник | одиниця вимірювання | Споживач | ||
населення | бюджетні установи | Інші підприємства та організації | ||
1. Виробнича собівартість, усього, зокрема: | усього, тис.грн | 3869,15 | 134,33 | 3357,57 |
грн/куб.м | 13,64 | 20,26 | 29,87 | |
1.1. Прямі матеріальні витрати | усього, тис.грн | 1197,99 | 41,56 | 584,35 |
грн/куб.м | 4,23 | 6,30 | 5,2 | |
1.1.1 Витрати на паливно-мастильні матеріали | усього, тис.грн | 60,24 | 1,55 | 33,89 |
грн/куб.м | 0,21 | 0,23 | 0,30 | |
1.1.2 Витрати на запчастини та матеріали | усього, тис.грн | 90,00 | 2,50 | 66,03 |
грн/куб.м | 0,32 | 0,38 | 0,59 | |
1.1.3 Витрати на активну на реактивну електроенергію | усього, тис.грн | 1047,75 | 37,51 | 484,43 |
грн/куб.м | 3,70 | 5,68 | 4,31 | |
1.2 Прямі витрати з оплати праці, всього, у тому числі: | усього, тис.грн | 2043,59 | 48,69 | 983,06 |
грн/куб.м | 7,19 | 7,31 | 8,75 | |
1.2.1 Основна заробітна плата виробничого персоналу | усього, тис.грн | 1675,07 | 39,92 | 805,78 |
грн/куб.м | 5,91 | 6,02 | 7,17 | |
1.2.2 Внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування виробничого персоналу | усього, тис.грн | 368,52 | 8,77 | 177,28 |
грн/кум.м | 1,28 | 1,29 | 1,58 | |
1.3 Інші прямі витрати, всього, у тому числі: | усього, тис.грн | 26,59 | 26,40 | 1525,02 |
грн/кум.м | 0,09 | 3,98 | 13,57 | |
1.3.1 Податок на воду | усього, тис.грн | 0,00 | 2,35 | 144,90 |
грн/кум.м | 0,00 | 0,35 | 1,29 | |
1.3.2 Податок з плати за користування надрами | усього, тис.грн | 0,00 | 8,20 | 478,15 |
грн/кум.м | 0,00 | 1,24 | 4,25 | |
1.3.3 Амортизація основних виробничих засобів | усього, тис.грн | 0,00 | 14,17 | 887,63 |
грн/куб.м | 0,00 | 2,14 | 7,90 | |
1.3.4 Витрати на поліпшення основних засобів | усього, тис.грн | 23,84 | 1,6 | 12,32 |
грн/куб.м | 0,08 | 0,24 | 0,11 | |
1.3.5 Медогляд працівників | усього, тис.грн | 2,75 | 0,08 | 2,02 |
грн/куб.м | 0,01 | 0,01 | 0,02 | |
1.4 Загальновиробничі витрати, пов’язані з наданням послуг з водопостачання | усього, тис.грн | 600,98 | 17,68 | 265,14 |
грн/куб.м | 2,12 | 2,67 | 2,36 | |
2. Адміністративні витрати, пов’язані з наданням послуг з водопостачання | усього, тис.грн | 1357,42 | 43,47 | 586,06 |
грн/куб.м | 4,79 | 6,56 | 5,21 | |
3. Усього витрат повної собівартості | усього, тис.грн | 5226,57 | 177,80 | 3943,63 |
грн/куб.м | 18,45 | 26,82 | 35,09 | |
4. Обсяг водопостачання споживачам, усього, | тис.куб. м | 283,30 | 6,63 | 112,40 |
5. Податок на додану вартість | грн/куб.м | 3,69 | 5,35 | 7,02 |
6. Повна вартість тарифу | грн/куб.м | 22,14 | 32,17 | 42,11 |
Обгрунтування причин зміни тарифу
Діючі на сьогодні тарифи (для всіх категорій споживачів) затверджені Рішенням № 57 від 19.05.2016 року Виконком Кирилівської селищної ради. Нижче приведена таблиця порівнянь деяких витрат, що значно збільшилися з моменту затвердження тарифу
Статті витрат | В діючому тарифі | В запланованому тарифі | Збільшення |
Мінімальна заробітна плата | 1378,00 грн | 4723,00 грн | 3,43 рази |
з 01.01.2016 р. | з 01.01.2020 р. | ||
Паливно-мастильні матеріали: | |||
Газ скраплений | 7,84 грн з ПДВ | 11,7 грн з ПДВ | 1,49 рази |
Бензин (А-92) | 18 грн з ПДВ | 25,5 грн з ПДВ | 1,42 рази |
Дизельне паливо | 15,5 грн з ПДВ | 26,5 грн з ПДВ | 1,71 рази |
Електроенергія за 1 кВт | 1,82 грн з ПДВ | 2,75 грн з ПДВ | 1,51 рази |
Зазначені матеріально-технічні ресурси призвели до збільшення фактичної собівартості послуг у порівнянні з врахованою в діючих тарифах.
Метою зміни тарифів є приведення їх до економічно-обгрунтованого рівня. Таким чином планові тарифи на послуги з водопостачання для різних груп споживачів зміняться наступним чином:
Споживачі | Діючий тариф з
2016 р. в т.ч. ПДВ |
Запланований тариф 2020 р. в т.ч. ПДВ | Збільшення тарифу |
Населення | 18,95 грн/м3 | 22,14 грн/м3 | 1,17 рази |
Бюджетні установи | 18,95 грн/м3 | 32,17 грн/м3 | 1,70 рази |
Інші підприємства та організаціїї | 23,50 грн/м3 | 42,11 грн/м3 | 1,79 рази |
Зауваження та пропозиції приймаються в 14-денний строк з дня публікації даного повідомлення:
Запорізька обл., Якимівський р-н, смт Кирилівка, вул. Степова, буд. 1 КП «Жилкомсервіс». Контактний телефон 06131 69292
ПОВІДОМЛЕННЯ
про оприлюднення проекту регуляторного акта — проекту рішення сесії «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2021 рік»
Проект регуляторного акта — рішення сесії «Про встановлення місцевих податків та зборів на 2021 рік».
Розробник проекту – Виконавчий комітет Кирилівської селищної ради.
Мета проекту — встановлення на території Кирилівської селищної ради місцевих податків та зборів у відповідності до Податкового кодексу України та з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Пропозиції та зауваження приймаються розробником проекту в письмовій формі за поштовою адресою: 72563, смт. Кирилівка, вул. Приморський бульвар, 1;
Строк отримання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить 1 (один) місяць з дня його оприлюднення на офіційному веб-сайті Кирилівської селищної ради https://krlk.gov.ua/.
З проектом рішення та аналізом регуляторного впливу можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Кирилівської селищної ради в рубриці “Регуляторні документи” .
2019
14 серпня 2019 р.
ПОВІДОМЛЕННЯ
про оприлюднення проекту регуляторного акта — проекту рішення сесії «Про затвердження Методики розрахунку та порядок використання плати за оренду комунального майна Кирилівської селищної ради Якимівського района Запорізької області»
Проект регуляторного акта — рішення сесії «Про затвердження Методики розрахунку та порядок використання плати за оренду комунального майна Кирилівської селищної ради Якимівського района Запорізької області»
Розробник проекту – Виконавчий комітет Кирилівської селищної ради.
Мета проекту — урегулювання орендних відносин, удосконалення процедури передачі в оренду комунального майна територіальної громади та підвищення ефективного його використання,та з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Пропозиції та зауваження приймаються розробником проекту в письмовій формі за поштовою адресою: 72563, смт. Кирилівка, вул. Приморський бульвар, 1;
Строк отримання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить 1 (один) місяць з дня його оприлюднення на офіційному веб-сайті Кирилівської селищної ради krlk.gov.ua.
З проектом рішення та аналізом регуляторного впливу можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Кирилівської селищної ради krlk.gov.ua в рубриці “Місцеві податки та збори” (krlk.gov.ua/dokumenti/miscevi-podatky-ta-zbory).
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Кирилівської селищної ради«Про затвердження Методики розрахунку та порядок
використання плати за оренду комунального майна Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області »
14 червня 2019 р.
ДО УВАГИ СПОЖИВАЧІВ.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАМІРИ КП «Жилкомсервіс« кирилівської селищної ради якимівського району запорізької області ЗДІЙСНИТИ ЗМІНУ ДІЮЧИХ ТАРИФІВ
Повідомлення
КП «Жилкомсервіс» інформує про намір здійснити зміну діючих тарифів на послуги з централізованого водопостачання та встановити тарифи на послуги з централізованого водопостачання
На виконання наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018 №130 «Про затвердження Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності», КП «Жилкомсервіс» інформує про намір здійснити зміну тарифів на послуги в наступних розмірах (з урахуванням податку на додану вартість):
Водопостачання для населення – 19,90 грн/м³
Водопостачання для бюджетних організацій – 22,88 грн/м³
Водопостачання для інших підприємств та організацій – 26,32 грн/м³
Статті витрат | Плановані витрати | |||
населення | бюджетні установи | Інші підприємства та організації | ||
1. Прямі матеріальні витрати, всього, у тому числі: | ||||
1859235,61 | 1859235,61 | 1859235,61 | ||
3,93 | 3,93 | 3,93 | ||
витрати на паливно-мастильні матеріали | 239744,62 | 239744,62 | 239744,62 | |
0,51 | 0,51 | 0,51 | ||
витрати на запчастини | 60644,92 | 60644,92 | 60644,92 | |
0,13 | 0,13 | 0,13 | ||
витрати на електроенергію | 1558845,43 | 1558845,43 | 1558845,43 | |
3,29 | 3,29 | 3,29 | ||
2. Прямі витрати з оплати праці, всього, у тому числі: | 2116934,80 | 2116934,80 | 2116934,80 | |
4,47 | 4,47 | 4,47 | ||
основна заробітна плата виробничого персоналу | 2116934,80 | 2116934,80 | 2116934,80 | |
4,47 | 4,47 | 4,47 | ||
3. Інші прямі витрати, всього, у тому числі: | 2187463,57 | 2232458,93 | 3120458,93 | |
4,62 | 4,72 | 6,59 | ||
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування виробничого персоналу | 449621,710 | 449621,710 | 449621,710 | |
0,950 | 0,950 | 0,950 | ||
податок на воду | 114552,260 | 114552,260 | 114552,260 | |
0,240 | 0,240 | 0,240 | ||
податок з плати за користування надрами | 282202,860 | 282202,860 | 282202,860 | |
0,600 | 0,600 | 0,600 | ||
відеообстеження скважин | 5833,330 | 5833,330 | 5833,330 | |
0,010 | 0,010 | 0,010 | ||
виготовлення однолінійної схеми | 2300,000 | 2300,000 | 2300,000 | |
0,005 | 0,005 | 0,005 | ||
випробування електротехнічної лабораторії | 1293,330 | 1293,330 | 1293,330 | |
0,003 | 0,003 | 0,003 | ||
амортизація основних виробничих засобів | 654673,240 | 670673,240 | 800673,240 | |
1,380 | 1,420 | 1,690 | ||
геологічне вивчення на розробку підземних вод | 168533,330 | 168533,330 | 168533,330 | |
0,360 | 0,360 | 0,360 | ||
геологогідрологічні документи | 26400,000 | 26400,000 | 26400,000 | |
0,060 | 0,060 | 0,060 | ||
дослідження води на відповідність вимогам ДСанПІН 2 | 9023,700 | 18023,700 | 9023,700 | |
0,020 | 0,040 | 0,020 | ||
експертиза технічної документації водозабору | 9951,000 | 9951,000 | 9951,000 | |
0,020 | 0,020 | 0,020 | ||
експертиза у відповідності машин, механізмів | 4141,000 | 4141,000 | 4141,000 | |
0,010 | 0,010 | 0,010 | ||
заміри по випробуванню електричного обладнаня | 19205,900 | 19205,900 | 19205,900 | |
0,040 | 0,040 | 0,040 | ||
лабораторні дослідження | 13178,640 | 13178,640 | 13178,640 | |
0,030 | 0,030 | 0,030 | ||
витрати на матеріали | 249880,150 | 249880,150 | 409880,150 | |
0,530 | 0,530 | 0,870 | ||
витрати на медикаменти та медогляд робітників | 4470,400 | 4470,400 | 4470,400 | |
0,010 | 0,010 | 0,010 | ||
механічні послуги автокрана | 31337,000 | 31337,000 | 31337,000 | |
0,070 | 0,070 | 0,070 | ||
монтаж обладнання | 16920,000 | 16920,000 | 16920,000 | |
0,040 | 0,040 | 0,040 | ||
нагляд за роботами в охоронній зоні | 634,320 | 634,320 | 634,320 | |
0,001 | 0,001 | 0,001 | ||
перевірка лічильників | 18766,290 | 18766,290 | 48766,290 | |
0,040 | 0,040 | 0,100 | ||
поточний ремонт силового кабелю | 2463,050 | 2463,050 | 2463,050 | |
0,010 | 0,010 | 0,010 | ||
витрати на прибори | 17464,920 | 17464,920 | 17464,920 | |
0,040 | 0,040 | 0,040 | ||
послуги по підготовці документів по продовженню дії дозволу на користування надрами | 450000,000 | |||
0,950 | ||||
проведення тех. огляду та реєстрація транспортного засобу | 1828,780 | 1828,780 | 1828,780 | |
0,004 | 0,004 | 0,004 | ||
реконструкція водогону питної води | 9873,000 | 9873,000 | 9873,000 | |
0,020 | 0,020 | 0,020 | ||
роботи по заміні насосів на свердловинах | 13200,000 | 13200,000 | 38200,000 | |
0,030 | 0,030 | 0,080 | ||
розпломбування електролічильника | 4162,770 | 4162,770 | 4162,770 | |
0,010 | 0,010 | 0,010 | ||
розробка родовищ корисних копалин | 13333,330 | 13333,330 | 33333,330 | |
0,030 | 0,030 | 0,070 | ||
витрати на спецодяг | 17441,780 | 17441,780 | 29441,780 | |
0,040 | 0,040 | 0,060 | ||
транспортні послуги | 19916,670 | 39916,670 | 109916,670 | |
0,040 | 0,080 | 0,230 | ||
хімічні дослідження води | 4856,170 | 4856,170 | 4856,170 | |
0,010 | 0,010 | 0,010 | ||
5. Адміністативні витрати, всього, у тому числі: | 1683970,90 | 2414291,83 | 2404427,86 | |
3,56 | 5,10 | 5,08 | ||
9. Всього повна собівартість | 7847599,60 | 9022716,57 | 10378656,65 | |
16,58 | 19,07 | 21,93 | ||
Податок на додану вартість | 3,32 | 3,81 | 4,39 | |
Повна вартість тарифу | 19,9 | 22,88 | 26,32 |
Обґрунтування причин зміни тарифу
Діючі на сьогодні тарифи (для всіх категорій споживачів) затверджені Рішенням № 57 від 19.05.2016 року Виконкомом Кирилівської селищної ради. Так на момент затвердження тарифів, вартість електроенергії зросла з 1,82 грн/кВт в 2016р. до 2,75 грн/кВт в 2019 році (збільшення на 151,1%), вартість ПММ (зокрема дизельне пальне) у середньому на 152,78% (з 18 грн/л у 2016р. до 27,5 грн/л у 2019 році ). Мінімальна заробітна плата зросла з 1600 грн у 2016 р. до 4173 грн у 2019 році, що в відсотковому відношенні складає 260,81%. Зазначені матеріально-технічні ресурси призвели до збільшення фактичної собівартості послуг у порівнянні з врахованою в діючих тарифах
Метою зміни тарифів є приведення їх до економічно обґрунтованого рівня.
Таким чином, плановані тарифи на послуги з водопостачання для:
— населення зростуть в 1,05 рази – 19,90 грн (в т.ч. ПДВ 3,32 грн)
— бюджетних організацій – в 1,2 рази — 22,88 грн (в т.ч. ПДВ 3,81 грн),
— інших підприємств і організацій – в 1,12 рази – 26,32 грн (в т.ч. ПДВ 4,39 грн)
Зауваження та пропозиції приймаються в 10 денний строк з дня публікації даного повідомлення за адресою: Запорізька обл., Якимівський р-н смт Кирилівка вул. Степова буд 1. Контактний телефон (06131) 68261